Thursday 27 October 2011

TELAH TERCIPTA


Assalamualaikum….w.b.t
Finally…aku berjaya menghasilkan satu blog….Congratulation to me….
Aku amat terpanggil untuk berkongsi rasa hati ini setelah aku tahu begitu ramai yang senasib dengan diri aku….Sebelum ni aku rasa aku sorang jer diberi ujian ini,aku sorang jer selalu dalam keadaan sedey,aku sorang je.....(macam-macam la fikir)

Hingga saat ini aku dan suami masih diuji oleh Allah dengan ketiadaan zuriat meskipun perkahwinan kami sudah melebihi 5 tahun dengan izin-Nya…..Dan dengan izin Allah juga suami masih setia di di sisi menemani,menjadi pendengar,memberi kekuatan kepada aku dan kepada kami…Terima Kasih Ya Allah…atas kurniaan dan rahmat-Mu…..Semoga kasih sayang antara kami berpanjangan hingga ke Syurga-Mu Ya Allah… 

Aku rasa tak mudah untuk aku kongsikan apa yang dilalui,apa yang dirasai dengan hanya bercerita sebab aku yakin dan pasti tak ramai orang yang mampu  menjadi pendengar yang setia….
Mungkin ini adalah cara yang terbaik untuk meluah apa yang terbuku di hati sepanjang tempoh 5 tahun yang telah aku lalui…Bukan mengharap simpati ….Cuma aku mengharapkan apa yang aku tulis akan menjadi motivasi untuk diri aku sendiri….Dan aku amat mengharapkan setiap perkataan yang aku nukilkan mampu melepas sedikit tekanan yang aku rasai….
Terima Kasih Ya Allah……

No comments:

Post a Comment