Thursday 27 October 2011

SYURGA IMPIAN KAMI.


Assalamualaikum….
Hari ni pergi melawat rumah impian kami,syurga kami yang masih dalam pembinaan/kemasan…huhuhuhuuuuu….Now dah boleh kata 80% dah siap…Tak sabar rasenye nak stay kat umah baru, sikit masa lagi aku akan namakan rumah ni tp nak discuss ngan my dear dlu…tibe-tibe kan….nak bagi nama kat anak takde lagi,so insyaallah umah akan siap dulu bagi nama kat umah dulu (wink..wink..winkk)…….Harap semua dipermudahkan oleh Allah…

Dah 2 tahun lebih dah stay kat umah mentua (betul tak ejaan tu? atau mertua)……Dah terlalu lame dah rase…padahal kalau nak diikutkan pejam celik..pejam celik dah 2 tahun…Terima kasih kat mak dan ayah mentua coz melayan aku dengan baik sepanjang 2 tahun ni…(ayat cam nak pindah esok je…huhuhuhuhuhuu….)

Ape pun terima kasih jugak kat my dear Jack sebab merealisasikan impian kita…biarpun lame jugak nak buat rumah impian ni,Tapi aku rasa berbaloi sangat sebab sepanjang aku stay kat rumah in law ni,banyak bende yang aku belajar,banyak bende yang aku tahu…semua tu akan jadi pengalaman berharga aku…. Sedey…

And one more things hope lepas ni ade rezeki kami nak dapat beby pulak Insyaallah..dengan izin-Nya.

Okeylah…will stop here…

Terima Kasih Ya Allah….

No comments:

Post a Comment